Firmanızın, iş uygulamaları süreçlerinde oluşan problem ve operatörlerin ihtiyaç duydukları tüm taleplere yanıt veren Olbia Bilişim, destek hizmetlerini kesintisiz olarak sürdürmektedir. Bilgi sisteminizdeki oluşan sorunlara telefon, mail, ticket, uzak bağlantı ve yerin destek hizmetleri ile en kısa sürede çözüm getirmektedir. Aynı zamanda uygulama kullanıcısı personelleriniz için ürün bazlı, modüler, kurum içi, kurum dışı, eğitimler vermektedir. Destek hizmeti çalışma modellerimiz aşağıda kategorilenmiştir.
Müşterilerimize kullandıkları uygulama ile ilgili basit sorunlar için çağrı merkezimiz aracılığı ile destek hizmeti sağlanır.
Olbia Mail-Destek otomosyonu aracılığı ile destek hizmeti sağlanır.
Uzak bağlantı uygulamaları aracılığı ile destek hizmeti sağlanır.
Çağrı bazlı taleplerinizde danışmanlarımız tarafından kurumunuz ziyaret edilerek yerinde destek hizmeti sunulur.